Az összes Vita Crystal termék a webáruházban
Kiszerelés: 30 ml
D3-vitamin, erdei gyümölcs ízesítéssel.
A termék ára: 4 200 Ft
Kosárba tesz, vásárlás Termék adatalapjának nyomtatása Termékajánló küldése e-mailben
A D vitamin egyensúlyban tartja a gyermekek kalciumháztartását: segíti a kalcium felszívódását és gátolja annak kiválasztását, így biztosítja a csontképzéséhez nélkülönözhetetlen kalcium mindenkori megfelelő mennyiségű jelenlétét.
D vitamin (az új sztár):
A D3 vitamin, kolekalciferol, a legtermészetesebb és bio-hasznosítható forma
- tároláshoz a legstabilabb
- a leginkább hasznosított forma a kutatásban, klinikai és emberi kísérletekben
- az amerikai gyermekeknél, tíz közül hét esetében találtak alacsony D vitamin szintet
- különösen fontos olyan vidékeken, ahol kevés, vagy gyenge a napsütés, hogy fenntartsa a D vitamin egészséges szintjét
- az Amerikai Gyermekgyógyászati Akadémia nemrég megduplázta a javasolt napi D vitamin beviteli adagokat a csecsemők, gyermekek és kamaszok esetében, az új kutatások alapján.
Jótékony hatású:
- Az immunrendszerre: az immunbetegségekkel kapcsolatos D vitamin hiányánál.
- A csontokra: alapvető tápanyag a megfelelő csontnövekedés kialakítása és megőrzése céljából.
- A légzésre: a D vitaminról kimutatták, hogy növeli a megfázások és felső légúti fertőzések iránti ellenálló képességet.
- A szívre: a D vitamin hiánya növeli a magas vérnyomás és a szívbetegség kockázati tényezőit.
Tanulmányok:
- A legfrissebb kutatások arról adnak hírt, hogy az ún. első (fejlett) világ országaiban élő egyének fele D vitamin hiányában szenvedNorman A., Endocrine Today, July 2010
- A tanulmány azt ajánlja, hogy az orvosok vegyék fontolóra a javasolt dózis növelését valamennyi egyéni páciens esetében az életkor, faj, évszak és a kiindulási D vitaminszint alapján, illetve, hogy valamennyi páciens kapjon legalább 1000 NE-t a téli hónapok ideje alatt. Carmen Tapiador, MD, Medscape Endocrinology. ENDO 2010: Az Endokrin Társaság 92. éves közgyűlése
- Csak azon gyermekek esetében nőtt meg a vér vitaminszintje a felnőttek számára optimális szintre, akik napi 2000 NE-nek megfelelő D3 vitamint kaptak, egy placebo-kontrollált tanulmány alapján, melyet a Klinikai Endokrinológia és Metabolizmus Folyóiratban tesznek közzé. 2008 május
- Az alacsony D vitamin szintek, növelik a csontproblémák, szívbetegség, cukorbetegség és egyéb betegségek kockázatát a gyermekeknél, Michal Melamed MD, Journal Pediatrics, Aug, 2009
- A szérum 25-hydoxy D vitamin (25-[OH]D szintek és a felső légúti fertőzések közötti kapcsolat. Ginde, et al, Arch Internal Medicine 169, 384-390, 2009
- A rák kockázata 77 százalékkal csökkent azok között, akik 1100 NE dózisban, D vitamint vettek be egy négy éven át tartó kettős vak tanulmány keretében. Joan Lappe Ph.D., American Journal of Clinical Nutrition June, 2007.
Összetevők:
Ioncserélt víz, növényi glicerin, természetes erdei gyümölcs aroma, D3- vitamin.
Felhasználási javaslat:
3-14 év: 0,4 ml/nap (8 csepp/nap).
Az ajánlott napi mennyiséget ne lépje túl.
Az étrend-kiegészítő nem helyettesíti a vegyes étrendet és az egészséges életmódot!!
10 980 Ft
8 590 Ft (7% kedvezmény)
2012. február 14. 19:05, kedd - ProVitamin
15% árengedmény több száz vitaminra és a natúrkozmetikumra!
2010. október 01. 00:00, péntek - ProVitamin
A fahéj egyike a legrégebb óta használt gyógy- és fűszernövényeknek. Régóta ismerjük emésztésjavító, hangulatfokozó és antioxidáns hatását, ám csak manapság derült fény arra, hogy képes csökkenteni a káros LDL koleszterinszintet és a vércukorszintet egyaránt.
2009. november 06. 19:01, péntek - ProVitamin
Régóta ismeretes, hogy a galagonya hatóanyagai csökkentik a vérnyomást (ha nem is közvetlenül) és a vér koleszterinszintjét, megakadályozzák, hogy koleszterin rakódjon az érfalra, s ritkítják a szívtáji szorító fájdalommal járó (angina pektoriszos) rohamokat is.